آرکتایپ

آرکتایپ چیست؟ کارل یونگ، روانشناس برجسته، معتقد بود که انسانها از نمادها برای درک آسانتر مفاهیم پیچیده استفاده میکنند. در نتیجه تحقیقاتش، یونگ اظهار داشت: “فرمها یا تصاویری از طبیعت جمعی وجود دارند که در سراسر زمین به عنوان اجزای اساطیر و در عین حال به عنوان محصولات فردی ناخودآگاه رخ می دهند.” یونگ معتقد […]
چرا دیجیتال مارکتینگ مهم است

دیجیتال مارکتینگ با استفاده از تاکتیک ها و کانال های متعدد برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان جایی که بیشتر زمان خود را می گذرانند، یعنی فضای آنلاین تعریف می شود. از خود وب سایت گرفته تا دارایی های آنلاین یک برند؛ تبلیغات دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، بروشورهای آنلاین و موارد دیگر تاکتیک های متعدد و […]
نکات مهم در عکاسی تبلیغاتی

اولین نکته مهم در عکاسی تبلیغاتی شفاف بودن پیام تبلیغ است، در مراحل تبلیغات از انتقال غیرمستقیم و مبهم دور شوید. یکی از اصول اولیه عکاسی تخصصی نیز همین مورد است.
آژانس تبلیغاتی خلاق، رمز موفقیت یک فروش خوب

اصلیترین نیاز ساخت یک تیزر موفق یا یک تبلیغ فوقالعاده فاکتور تجربه است. هر وقت که ترکیب تجربه و خلاقیت شکلگرفته آن تبلیغ تا حد بالایی منتشر شده است. یک آژانس تبلیغاتی دارای تیمهای مخصوصی برای ساخت تیزر و عکاسی است. فکر کنید اگر یکی از تیزرهای شما در سراسر ایران منتشر شود و حاشیه […]
مراحل ساخت یک تیزر تبلیغاتی جذاب چیست؟

بهعنوان بخش بسیار مهمی از فرایند بازاریابی، حدوداً 80 سال است که مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی بارها و بارها در هر کسبوکاری طی میشود. در واقع، از بین تمام کارهایی که امروزه در دیجیتال مارکتینگ انجام میدهیم، ساخت تیزر تبلیغاتی ممکن است قدیمیترین آن باشد. در عصر حاضر، ویدئومارکتینگ یا همان بازاریابی ویدئویی حرف اول […]
پشت صحنه تیزر تبلیغاتی برند آنایار

تیزر تبلیغاتی آنایار برای پخش در صداسیمای سراسری کشور در شرکت نیک هنر اطلس به کارگردانی محسن نیکوسخن تولید شد.
عوامل موثر در ساخت تیزر

در ساخت تیزر عوامل زیادی دخیل هستند از جمله تیم کارگردانی، تیم تولید، تیم فیلمبرداری و… . تمامی زحمات یک تيم حدودا بیست نفره شاید یک تیزر سی ثانیه ای بشه و ساخت تیزر اصلا کار آسونی نیست. تیزر برند رجال با کارگردانی محسن نیکوسخن با رضایت کامل کارفرما ساخته شد.
تبلیغات (TTL (THROUGH THE LINE ADVERTISING چیست؟

اگر بخواهیم در یک جمله بگوییم تبلیغات TTL چیست، تبلیغات TTL که به نام بازاریابی یا ترویج میان (درون) خطی نیز شناخته میشود، در واقع ترکیبی از تبلیغات ATL و BTL است. در عصر پیشرفت تکنولوژی و دنیای سنگین رقابتِ میان کسبوکارهای مختلف، ادغام دو سیستم ATL و BTL کاملا ضروری بهنظر میرسد. در دنیای […]
تبلیغات (BTL (BELOW THE LINE ADVERTISING چیست؟

اگر میخواهید بدانید BTL مخفف چیست باید بگوییم BTL مخفف Below the line advertising است و به تبلیغات زیر خط یا ترویج زیر خط نیز شناخته میشود.اما اگر میخواهید بدانید تبلیغات BTL چیست، باید بگوییم در این روش برخلاف تبلیغات Atl، از استراتژی بازاریابی و تبلیغات مستقیم برای رسیدن به مشتریان هدف استفاده میشود. در […]
تبلیغات (ATL (ABOVE THE LINE ADVERTISING چیست؟

اگر بخواهیم خیلی ساده روش تبلیغات atl را تعریف کنیم باید بگوییم ATL یعنی بازاریابی و تبلیغاتی که از طریق رسانههای سراسری و کثیرالانتشار به مخاطبان و مشتریان هدف میرسد.بازاریابی به روش atl که به نام بازاریابی بالای خط، تبلیغاتی بالای خط یا ترویج بالای خط شناخته میشود، به شرکتهای مختلف کمک میکند تا از […]