قدرت بازاریابی سوشال مدیا نظیر اینستاگرام، توییتر و غیره برای جذب و ترغیب مشتریان بر هیچ کسی پوشیده نیست. توانایی بی رقیب رسانههای اجتماعی در سه حوزه اصلی بازاریابی ناشی می شود:
ارتباط،
تعامل
و دادههای مشتری.
بازاریابی سوشال مدیا چیست؟
بازاریابی نحوه نفوذ کسب و کارها برای بررسی رفتار مصرف کننده را دگرگون کرده است. از آنجایی که رسانههای اجتماعی بسیارفراگیر هستند و تقریبا همه دارای یک یا چند اکانت در برنامههای مختلف هستند، تکنیک های بازاریابی با استفاده از این پلتفرم ها برای کسب و کارها بسیار مهم هستند.
پلتفرمها و ابزارهای مدیریت به شما امکان میدهند تا معیارهای کلیدی عملکرد را ردیابی کنید. حتی میتوان ارزش پولی به تعامل رسانههای اجتماعی اختصاص داد. یکی از مهمترین شاخصهای رسانهها ایجاد آماری از تعداد تعامل و دسترسی ارگانیک رسانههای اجتماعی در صورت پرداخت هزینه تبلیغات، ارائه میدهد.
تاثیر بازاریابی سوشال مدیا
با افزایش روزافزون کاربران شبکههای اجتماعی و اعتماد آنها به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در اینترنت داشتن صفحات اجتماعی فعال و جذب کننده به یکی از مهمترین عناصر بازاریابی و برندینگ تبدیل شدهاست.
به برند خود به کمک سوشال مدیا شخصیت بدهید.
با ایجاد تم و قالب های متناسب با کسب و کارتان و رعایت آن در پستها و تصاویر به اشتراک گذاشته شده به برندتان شخصیت ببخشید.
هدایت ترافیک با سوشال مدیا
با جذب مخاطب و ایجاد اعتماد، آن ها را به وبسایت خود هدایت کنید و ترافیک وبسایت را زیاد کنید. همچنین در ادامه میتوانید آن ها را به کامنت گذاشتن، لایک کردن و یا خرید تشویق کنید.
امکان تبادل اطلاعات با مشتریان و مخاطبان در سوشال مدیا
با به اشتراک گذاشتن داستان خود و برندتان و بارگذاری عکس مرتبط با کسب و کارتان در سوشال مدیا کانالی تازه برای ارتباط با مخاطبانتان ایجاد کنید.
افزایش آگاهی برند توسط سوشال مدیا
صفحه شما جایی برای ارائه خدمات و یا محصولات برند شماست و با فعالیتهای بهینه میتوانید مخاطبان خود را افزایش دهید و آگاهی برند خود را بهبود بخشید.
در دپارتمان دیجیتال مارکتینگ نیک هنر میتوانید برای مدیریت رسانههای اجتماهی خود مشاوره و خدمات دریافت کنید. از طراحی و تولید عکس و محتوا تا ساخت تیزر و ویدیوهای تبلیغاتی از جمله خدمات ما در این مجموعه میباشد.سوشال مدیا