برگزارکننده کنفرانس و سمینار

برگزاری سمینارها و کنفرانس ها

نیک هنر می‌تواند برگزارکننده کنفرانس و سمینار برند شما باشد. شاید برایتان سوال شود که تاثیر کنفرانس بر مارکتینگ چیست. در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

احتمالا در بسیاری از کنفرانس‌ها شرکت کرده اید شاید در یک جشنواره محلی بوده باشید که یک نوازنده مشهور کارگاه آموزشی گیتار برگزار کرده و برخی از تکنیک های خود را به نمایش گذاشته باشد. ممکن است در کنفرانسی بوده باشید که کارگاه هایی در مورد گشت و گذار در اینترنت یا فروش به مشتریان برگزار می شد. کارگاه هایی در مورد موضوعاتی از تزئین کیک تا درمان اسکیزوفرنی وجود دارد که همه آنها محدود به زمان هستند، به منظور آموزش مهارت ها یا تکنیک ها یا ایده های عملی طراحی شده اند و توسط افرادی مانند شما انجام می شوند. برگزارکننده کنفرانس و سمینار نیز می‌تواند تاثیر به سزایی بر کیفیت ایونت شما داشته باشد.

حالا نوبت شما و برندتان است که یک سمینار برگزار کنید. ممکن است در حال آموزش کارکنان یا داوطلبان برای یک سازمان جدید باشید، در یک کنفرانس سخنرانی کنید، یا سعی کنید این روش جدید عالی را که سازمان شما توسعه داده است به دنیا نشان دهید. در هر صورت، شما باید گروهی از افرادی را که احتمالا قبلاً ملاقات نکرده اید، سرگرم، آموزش و تحسین کنید. این ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما اجرای یک کارگاه آموزشی واقعاً شبیه هر چیز دیگری است: آرام بمانید و به شرکت کنندگان احترام بگذارید، همه چیز خوب خواهد شد.

 

سمینار چیست؟

احتمالاً به همان اندازه که سمینارها و ارائه‌های کارگاه‌ها وجود دارد، پاسخ به این سؤال وجود دارد، اما در کل، سمینار یک برنامه آموزشی کوتاه (اگرچه کوتاه می‌تواند از 45 دقیقه تا دو روز کامل باشد) است که برای آموزش یا معرفی به شرکت کنندگان طراحی شده است. مهارت های عملی، تکنیک ها یا ایده هایی که می توانند در کار یا زندگی روزانه خود از آنها استفاده کنند.

ارائه لازم نیست به یک نفر محدود شود. رهبران یا تسهیل کنندگان همکار نه تنها رایج هستند، بلکه می توانند امکانات یک کارگاه آموزشی معین را به شدت گسترش دهند و کار همه را آسان تر کنند. هر رهبر همکار ممکن است مسئول بخش های خاصی از سمینار باشد، یا همه ممکن است در کل کار کنند، بسته به ساختار و هدف. در هر صورت، پیدا کردن یک یا چند رهبر یا تسهیل کننده همکار همیشه گزینه ای است اگر در حال برنامه ریزی یک سمینار یا کنفرانس هستید. همچنین کمک گرفتن از یک متخصص برگزارکننده کنفرانس و سمینار می‌تواند موثر باشد.

آنها اغلب مشارکتی هستند، یعنی شرکت کنندگان فعال هستند، هم از این جهت که بر جهت کارگاه آموزشی تأثیر می گذارند و هم از این جهت که فرصتی برای تمرین تکنیک ها، مهارت ها و غیره دارند. که در حال بحث هستند.

آنها غیررسمی هستند؛ جدا از مشارکت، بحث زیادی نیز وجود دارد، نه فقط ارائه مطالب توسط یک معلم برای جذب دانش آموزان.

آنها محدود به زمان هستند، اغلب به یک جلسه، اگرچه برخی ممکن است شامل چندین جلسه در طول یک دوره زمانی باشد (مثلاً هفته ای یک بار به مدت چهار هفته یا دو جلسه تمام روز در طول یک آخر هفته).

یک برگزارکننده کنفرانس و سمینار می‌تواند با توجه به هدف و نیاز شما برنامه مناسب برند شما را ارائه می‌کند.

 

چرا باید کنفرانس برگزار کنید؟

در حالی که می توانید از روش‌های دیگری استفاده کنید برگزاری کنفرانس ها مزایایی (و برخی معایب نیز، به ویژه کمبود زمانی که برای آن فراهم می کند) نسبت به این روش های دیگر دارد که آن را در شرایط خاص به یک انتخاب خوب تبدیل می کند. همجنین مشاوره با یک برگزارکننده کنفرانس و سمینار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

چرا برگزارکننده کنفرانس و سمینار؟

در یک کنفرانس شما می‌توانید به صورت مستقیم برند و کسب و کار خود را به دیگران ارائه کنید و به طرز موثری بر آگاهی برند، جذب مخاطب و دیگر اشکال مارکتینگ برندتان تاثیر گذارید.

برگزارکننده کنفرانس و سمینار