دیجیتال مارکتینگ

اصطلاح دیجیتال مارکتینگ به استفاده از شیوه‌های دیجیتال برای بازاریابی محصولات و خدمات به مصرف کنندگان اشاره دارد. این نوع بازاریابی شامل استفاده از وب سایت‌ها، دستگاه‌های تلفن همراه، رسانه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو و سایر کانال های مشابه است. بازاریابی دیجیتال با ظهور اینترنت در دهه 1990 محبوب شد و به سرعت فراگیر شد.

بازاریابی دیجیتال شامل اصول مشابه بازاریابی سنتی است و اغلب به عنوان یک راه کمکی برای شرکت‌ها در جهت نزدیک شدن به مصرف کنندگان و درک رفتار آنها در نظر گرفته می‌شود. شرکت‌ها اغلب تکنیک‌های بازاریابی سنتی و دیجیتال را در استراتژی های خود ادغام می کنند.

همچنین این روش به یک سازمان کمک می‌کند تا به مخاطبان بسیار بزرگتری دست یابد، زیرا اینترنت یک شبکه جهانی است. این روش همچنین سازمان ها را قادر می سازد تا مشتریان بالقوه ای را که به احتمال زیاد محصول یا خدمات آنها را خریداری می کنند، هدف قرار دهند. سازمان‌ها روش‌های آنلاین مختلفی دارند که می‌توانند برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده کنند، از جمله از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی، پیامک.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

از جمله خدمات ما در زمینه دیجیتال مارکتینگ: