نیک هنر یک آژانس تبلیغاتی فول سرویس با امکان ارائه مشاوره تبلیغاتی هدفمند و اثربخش است.
بنابراین درگام اول ارتباط با مشتری مشاوران مجرب و با تجربه ما تمام تلاش خود را صرف کشف نیازهای تبلیغاتی مشتری و پیدا کردن مناسب ترین راه حل عملیاتی متناسب با حوزه فعالیتی او می نمایند تا از این طریق هم ارائه خدمات به بهترین و موثرترین نحو ممکن انجام شود و هم هدف غایی که همانا رضایت مشتری است محقق گردد.
برای دستیابی به این مهم از ابزار قدرتمند تحقیقات بازار استفاده میشود. تحقيقات ،بازار شرکت را از رقبا روندهای آتی بازار و رفتار مصرف کننده آگاه نموده و تصمیم گیری درست و اثر بخش را میسر میسازد.
واحد تحقیقات بازار نیک هنر با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و آموزش دیده توانایی انجام تحقیقات کمی و کیفی به صورت گسترده در سراسر کشور را دارا بوده و نتایج حاصل را در قالب گزارشهای تفصیلی و تحلیلی در اختیار مشتریان قرار میدهد.
چرا باید مشاوره تبلیغاتی بگیرید؟
شما به کسی نیاز دارید که ایده های خود را با او در میان بگذارید.
اگر یک کسب و کار کوچک دارید، به احتمال زیاد تیم بازاریابی شما نیز کوچک است – یا اغلب یک تیم یک نفره! گاهی اوقات خوب است که افراد بیشتری برای همکاری و همفکری داشته باشید، که در اینجاست که یک مشاور وارد عمل می شود.
شما نمی دانید از کجا شروع کنید.
چه شما در تبلیغات دیجیتال برای شرکت خود وارد شده باشید یا هنوز این کار را نکرده باشید، می دانید که ساخت و راه اندازی یک کمپین می تواند ترسناک باشد. ممکن است حتی ندانید از کجا شروع کنید. کدام پلتفرم تبلیغاتی برای برند من مناسب تر است؟ مخاطبان من چه کسانی هستند و بیشتر وقت خود را به صورت آنلاین کجا می گذرانند؟ چه فرمت تبلیغاتی محصولات یا خدمات من را به بهترین شکل نشان می دهد؟ آیا چیزی وجود دارد که بتوانم تست کنم؟ در این صورت، داشتن یک متخصص تبلیغات باتجربه برای مشاوره می تواند به شما کمک کند تا جایگاه خود را در دنیای تبلیغات پیدا کنید و پایه محکمی برای اجرای کمپین های خود برای کسب و کار خود ایجاد کنید.
شما به کمک برای تجزیه و تحلیل داده های کمپین نیاز دارید.
ممکن است شما به تنهایی یک کمپین تبلیغاتی را با موفقیت راه اندازی کرده باشید، اما گزارش های داده به نظر می رسد که به یک زبان کاملا متفاوت برای شما هستند. خوشبختانه، این زبانی است که استراتژیست های دیجیتال ما به خوبی آن را می دانند و می توانند به شما کمک کنند تا با اطمینان در مورد موفقیت های کمپین، روندهای قابل توجه و زمینه های بهبود و تنظیم گزارش دهید.
شما نیروی کار دارید اما استراتژی ندارید.
اگر به دنبال یک مشاور تبلیغات دیجیتال هستید، به احتمال زیاد از قبل کسی را دارید که بتواند از طرف شما کمپین ها را اجرا کند، اما ممکن است استراتژی کلی را نداشته باشید یا وقت، انرژی یا منابع لازم برای جزئیات را نداشته باشید. یک مشاور می تواند به شما در استراتژی کلی کمک کند، یا می تواند به شما در عناصر ظریفی که یک کمپین تبلیغاتی را موفق می کند، مانند دانستن اینکه چقدر باید پیشنهاد دهید یا کدام تنظیمات را فعال کنید تا چیزی در روز راه اندازی از دست نرود، کمک کند.
شما نمی توانید هزینه استخدام داخلی یا استخدام یک شریک بازاریابی تمام وقت را بپردازید.
می دانیم که بازاریابی چقدر می تواند گران به نظر برسد به همین دلیل است که اگر نمی توانید هزینه استخدام یک شریک بازاریابی برای اجرای تبلیغات یا انجام تمام تلاش های بازاریابی دیجیتال خود را بپردازید، استخدام یک مشاور تبلیغات را توصیه می کنیم.