برندینگ

یک برند قابل تشخیص و دوست داشتنی یکی از با ارزشترین دارایی است که یک شرکت در اختیار دارد. در واقع برندینگ یا برندسازی بخش مهمی از فرآیند رشد و توسعه کسب و کارها به شمار میرود. تمام سازمانها به دنبال ایجاد رابطهای احساسی و پایدار با مشتریان خود هستند تا از طریق آن بتوانند به جایگاه مناسب در بازار دست یابند اما به یاد داشته باشید که برند سازی بسیار بیشتر از یک آرم (لوگو) جالب یا یک تبلیغ خوب است بنابراین برای داشتن موقعیت رقابتی مناسب، شما نیاز به یک برند یا نام تجاری خوب و آشنایی با فرآیند ایجاد آن یعنی برندینگ دارید.


برند شما، شهرت شماست.

طراحی هویت سازمانی :

طراحی لوگو

رنگ

کتابچه‌راهنما

شعار و اسلوگان

صداها و آواها

محتوای بصری

تایپوگرافی

آیکون و المان

شخصیت برند

محتوای متنی

ادبیات برند و کپی رایت

برندسازی برای موفقیت یک محصول کلیدی است. ممکن است تا حدی مبهم و دلهره‌آور به نظر برسد، اما یکی از مفاهیم بازاریابی است که باید آن را درک کنید. به خصوص در مورد چگونگی اعمال عناصر برندسازی خوب در شرکت خود.

آیا فکر می‌کنیدکه محصول شما نام تجاری شماست؟ در اصطلاحات بازاریابی، این دو چیز متفاوت هستند. محصول شما چیزی است که می فروشید، چه فیزیکی باشد و چه خدماتی. احتمالاً محصولات مشابه دیگری در بازار وجود دارد، اما برند شما باید منحصر به فرد باشد.

پس از درک تفاوت بین برند و محصول خود، تعریف ایده خود و ترسیم چشم انداز،  در مسیر خوبی برای داشتن برندی منحصر به فرد قرار دارید. برند شما باید به طور مستقیم با مخاطبان هدف شما صحبت کند. مهمتر از آن، باید متناسب با یک جایگاه خاص در بازار بر اساس کیفیت، لحن صدا، خدمات یا هر جنبه دیگری از برند شما باشد.

 فراموش نکنید که برندینگ شما ارتباط مستقیمی با هویت بصری برند شما دارد و باید نحوه ارتباط شما در هر پلتفرمی را تعیین کند. زمانی که برند خود را از درون به بیرون درک کنید، نمی توانید اشتباه کنید.

 

از جمله خدمات ما در زمینه برندینگ: