پری رول

یک آگهی پری رول یک نوع از تبلیغات ویدیویی و رسانه ای است که به طور خودکار قبل از یک فیلم در موبایل و کامپیوتر به طور خودکار پخش می شود. این تبلیغات معمولاً 15 ، 30 یا 60 ثانیه طول می کشند.

در بعضی از فضاهای مجازی (مانند توییتر ، به عنوان مثال) ، تبلیغات پری رول قابل رد کردن هستند ، به همین دلیل آن ها باید از همان ابتدا توجه مخاطب را جلب کنند. در نتیجه به جای پرش از تبلیغ ، بینندگان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغ شما، روی لینک مربوطه کلیک کنند.

چرا تبلیغات پری رول اجرا کنم؟

تبلیغات پری رول بسیار کاربردی است. اجرای یک آگهی قبل از محتوای مورد نظر کاربر به این معنی است که مخاطب احتمالاً هنوز درگیر ، علاقه مند و مایل به نشستن  و تماشای یک آگهی کوتاه برای رسیدن به محتوایی است که می خواهند ببینند. از آنجا که آنها منتظر چیز خاصی هستند ، شانس بالاتری وجود دارد که حداقل برای چند ثانیه تبلیغ شما را تماشا کنند.

طبق یک مطالعه سال 2017 توسط IPG Media Lab و Yume ، تبلیغات ویدیویی پری رول به ویژه در چندین معیار از جمله آگاهی از برند ، تعامل برند ، مطلوبیت برند و قصد خرید مؤثر است.

تبلیغات پری رول 3.5 برابر کمتر از قالب های دیگر بازاریابی مزاحم به حساب می آیند. همچنین این مدل تبلیغات بیشتر به یاد آن ها می ماند و آن را آگاهی دهنده در نظر می گیرند. یکی از اصلی ترین مزایای تبلیغات پری رول این است که حتی اگر بیننده تبلیغ شما را رد کند ، آنها قبلاً در معرض برند ، محصول یا خدمات شما قرار گرفته اند. یک مطالعه که توسط فیس بوک انجام شده است ، آمار تبلیغات پری رول اضافی را حساب کرد. آنها دریافتند که برند هایی با تبلیغات ویدیویی که حتی  کمتر از یک ثانیه مشاهده می شوند ، هنوز هم باعث افزایش فراخوان تبلیغ ، آگاهی از برند و قصد خرید می شوند.

پری رول موفق بسازیم

بنابراین، مهم نیست که آیا ویدیوی پری رول کار می کند یا نه؟ بلکه چگونگی یک ویدیوی پری رول است که بینندگان را متقاعد می کند که کا ویدیو را تماشا کنند.

واضح است که این کار ساده ای نیست، اما در اینجا 5 مورد برای انجام این کار وجود دارد:

 خلاصه و مفید باشید

با توجه به نرخ عالی کلیک، به راحتی می توان فهمید که چرا  در پنج ثانیه اول فیلم  باید پیام خود را تحویل دهید یا توجه مخاطبان خود را جلب کنید. در حالی که  YouTube پری رول های 30 ثانیه ای را مجاز می داند ، به نظر می رسد نقطه طلایی برای بسیاری از تبلیغ کنندگان موفق  بین 5 تا 15 ثانیه است.

 فیلم مرتبط بسازید

چند باردکمه “رد کردن” را زده اید؟

 زیرا محتوای پری رول هیچ ارتباطی با سبک زندگی ، نیازها یا علایق شما نداشته؟ احتمالاً چندین بار. برای اینکه فیلم خود را به مخاطبان خود مرتبط کنید ، از ابزارهای جمعیتی و هدفمند ارائه شده در هنگام تنظیم استفاده کنید. انجام این کار باعث افزایش مخاطبان شما و افزایش ترافیک سایت شما می شود. به یاد داشته باشید ، موفقیت کمپین همیشه به معنای ارائه پیام مناسب به شخص مناسب در زمان مناسب است.

توجه مخاطبانتان کجاست؟

هنگامی که یک ویدیوی پری رول شروع به پخش می کند ، بسیاری از بینندگان تمایل دارند که به دکمه “رد کردن” خیره شوند که در صورت دسترسی روی آن کلیک کنند. از این موضوع استفاده کنید! اگر می دانید که توجه بینندگان شما در حال حاضر کجا خواهد بود ، می توانید از این دانش برای کار برای تبلیغ خود استفاده کنید.

 شگفت زده کنید.

نکته اصلی موفقیت در ارائه پیام شما، جلب توجه بینندگان در 5 ثانیه اول است تا به تماشای خود ادامه دهند. انتشار یک پیام شگفت انگیز می تواند آن ها را به برند شما و محصول یا خدماتتان علاقه مند کند.

فراخوان و صفحه لندینگ واضح

پس از جلب توجه مخاطبان خود ، در مورد مراحل بعدی و آنچه بینندگان می خواهید انجام دهند ، روشن باشید. اگر می خواهید بینندگان به یک صفحه فرود ویژه بروند ، به آنها سریع و به طور خلاصه توضیح دهید که چرا باید بخواهند این کار را انجام دهند. یک تبلیغ عالی برای اقدام به سادگی این است: “کلیک کنید تا کوپن تخفیف دریافت کنید.”