موبایل مارکتینگ

امروزه موبایل مارکتینگ بخش مهمی از مارکتینگ را تشکیل داده است. اما چرا؟

تا به حال چند بار در اینترنت در حال گشت و گذار بوده‌اید و بعداً تبلیغی مرتبط با آنچه جستجو کرده اید دیده اید؟ این مثالی از تبلیغات هدفمند است، شاخه ای از بازاریابی موبایلی. بازاریابی موبایلی، یک استراتژی بازاریابی است که کاربران موبایل را هدف قرار می‌دهد. با این حال، بازاریابی موبایلی چیزی بیشتر از نمایش تبلیغات در صفحات وب و رسانه های اجتماعی است.

بازاریابی موبایلی یک شاخه از بازاریابی است که روی تعامل با کاربران تلفن همراه  از طریق برنامه های تلفن همراه، وب سایت های تلفن همراه و پیام کوتاه تمرکز دارد.

بازاریابی موبایلی هدفمند یک راه قدرتمند برای رسیدن به مصرف کنندگان با پیام درست در زمان مناسب است که این روش به طرز چشم‌گیری می تواند به کسب و کارها در افزایش آگاهی از برند، ایجاد سرنخ و افزایش فروش کمک کند.

یکی از دلایلی که بازاریابی موبایلی برای کسب و کارها مهم است این است که به آنها این امکان را می دهد که به مصرف کنندگان در جایی که بیشترین وقت خود را می گذرانند نزدیک شوند. انتظار می رود در سال 2023، بیش از 60 درصد از جمعیت جهان دارای تلفن هوشمند باشند که برای کسب و کارها فرصت بزرگی است.

کسب و کارها با استفاده از موبایل مارکتینگ می‌توانند مصرف کنندگان را هدف قرار دهند. با استفاده از داده ها در مورد علایق و رفتار کاربران، کسب و کارها می توانند تبلیغاتی را ارائه دهند که به احتمال زیاد مورد توجه آنها باشد که در نهایت منجر به نرخ کلیک بالاتر و نرخ تبدیل بالاتر شود.

در مجموع، بازاریابی موبایلی بخش اساسی از استراتژی بازاریابی هر کسب و کاری است

.